Tornar a l'inici   Com contactar   Enllaços d'interès   Castellano  
Quienes somos   Donde estamos   Areas   Biblioteca
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serveis d'avaluació psicològica

A Atenció psicològica integral contem amb la més variada i actualitzada gama de recursos d’avaluació i probes psicomètriques. Això permet adaptar-nos a les característiques i necessitats de cada persona o organització. Oferim serveis de probes i avaluacions per a la infància, l’adolescència, joves, adults i persones de la tercera edat. De la mateixa manera, portem a terme avaluacions massives de personal quan la situació així ho requereixi (per ex.: processos inicials de selecció de personal, avaluacions a l’aula, etc.).

En particular, a Atenció psicològica integral estem especialitzats en les següents àrees:

  • Proves per a la mesura de la personalitat.
  • Proves per a la mesura de la intel•ligència, les aptituds i el rendiment.
  • Proves pel diagnòstic clínic i la psicopatologia.
  • Proves de neuropsicologia.
  • Proves psicopedagògiques.

Entre els nostres àmbits d’actuació destaquen:

  • Àmbit clínic.
  • Àmbit forense.
  • Àmbit escolar.
  • Selecció de personal.

ÚS DE LES NOVES TECNOLOGIES

Les noves tecnologies han transformat la forma en la que les persones ens relacionem, ens comuniquem i vivim. Les àrees de la psicologia i la psiquiatria no en són una excepció i, per això, a Atenció psicològica integral apostem per l’ús de les TIC.
En aquest sentit, disposem de tests informatitzats i que, en el cas de les avaluacions escolars, resulten molt més atractives i motivadores pel nens/es i adolescents participants.
Actualment, disposem d’un sistema basat en una tecnologia emergent com la Realitat Virtual per a l’avaluació del Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat (TDAH). Aquest tipus de sistema facilita la realització d’un diagnòstic més acurat i precís que els instruments d’avaluació tradicional ja que situen al nen/a dintre de situacions virtual semblants a les que solen trobar-se en la seva vida quotidiana tal com una aula virtual. D’aquesta manera és possible realitzar avaluacions més riques i amb una elevada validesa ecològica. Per la seva part, el nen/a se situa en un entorn lúdic i que és percebut com un joc.
La Realitat Virtual permet avaluar els principals factors que determinen l’existència del TDAH:

  • Atenció sostinguda davant d’estímuls visuals i auditius.
  • Atenció dividida visual i auditiva.
  • Impulsivitat.
 
  Tornar a l'inici   Avís legal   Mapa del web   Última actualització: 22/07/2018